Dla kogo optymalizacja strony internetowej?

O odpowiednią optymalizację powinni zadbać właściciele stron internetowych, jeżeli chcą, żeby mogli na nią trafiać nowi użytkownicy. Firmą pozycjonerska – link , do której głównych zadań należy optymalizacja. Jeżeli nie znasz się na tym, możesz skorzystać z usług takiej firmy. Celem optymalizacji, zwanej także SEO, jest uzyskanie jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce Google, a nie jest to zbyt łatwe zadania. Obecnie trzeba wyróżnić się na tle wielu tysięcy stron, a kliencie zazwyczaj ograniczają się do pierwszych stron i często już wtedy znajdują to, czego szukali. Dlatego optymalizacja odgrywa tak bardzo ważną rolę i warto się na nią zdecydować, jeżeli zależy nam na pozyskaniu nowych klientów i zwiększeniu popularności naszej witryny.

Cennik:

Pozycjonowanie (abonament):

– od 150zł/miesiąc dla stron regionalnych i wizytówek,

– od 400zł/miesiąc dla sklepów internetowych i średniej wielkości stron,

– od 1000zł/miesiąc dla dużych sklepów internetowych oraz rozbudowanych witryn.

Pozycjonowanie (efekt):

– od 40zł za frazy regionalne,

– od 60zł za frazy ogólnopolskie,

– od 120zł za frazy ogólnopolskie konkurencyjne

Copywriting:

– od 3zł za 1000zzs tekstu SEO

– od 10zł za 1000zzs pozostałych tekstów

– od 20zł za 1000zzs za teksty w obcym języku

Optymalizacja odgrywa bardzo ważną rolę i warto się na nią zdecydować.

Audyt SEO od 200 do 800zł w zależności od rodzaju strony.